Subject: FW: Nyxair - Saab 340A (MSN 112) ja Saab 340B (MSN 248) - JVIS
From: "Ulvi Valdaru" <[email-masked]>
To: "TTJA" <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Mar 2024 11:36:35 +0200

Tere

Palun registreerida

Lugupidamisega

Ulvi Valdaru

Sagedushalduse talituse peaspetsialist

667 2124| [email-masked] <mailto:[email-masked]>  |

www.ttja.ee <http://www.ttja.ee/>  Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet

Endla 10a, 10122 Tallinn

From: Viljar Vakrõõm <[email-masked]>
Sent: Friday, March 1, 2024 11:29 AM
To: Ulvi Valdaru <[email-masked]>
Cc: Liisbeth Sütt <[email-masked]>
Subject: Nyxair - Saab 340A (MSN 112) ja Saab 340B (MSN 248) - JVIS

Tere Ulvi

Palun tee sissekanne JVIS süsteemi, et ma saaksin esitada raadiolubade 
pikendamise taotlusi järgmistele lennukitele:

- Saab 340A (MSN 112)

- Saab 340B (MSN 248)

Lisatud volitus Alandia Air AB poolt ja lennukite registreerimis 
tunnistused.

Best regards,

Viljar Vakrõõm

*	Part-CAMO    Continuing Airworthiness Manager

NYXAIR OÜ

Mob: +372 53 544 259

www.nyx.ee <http://www.nyx.ee/>